Czym kierować się podczas wyboru hotelu na konferencję?

Pierwszy krok do sukcesu – wyznacz cel

Choć wydaje się to banalne, należy o tym wspomnieć – najważniejszym punktem podczas planowania jakiegokolwiek wydarzenia jest wyznaczenie jego nadrzędnego celu. Jeśli Twoim celem jest wyedukowanie pracowników, zapewne chcesz zorganizować szkolenie. Wówczas istotne będzie dostosowanie hotelu do przeprowadzenia zajęć. Jeżeli organizujesz wyjazd integracyjny, najważniejsze będzie zbudowanie więzi między pracownikami, zatem duże znaczenie mogą odgrywać atrakcje dostępne w okolicy, które będą istotnym elementem podczas pracowniczej zabawy. Takim sposobem, poprzez dokładne wyznaczenie swoich celów, a zarazem wynikających z nich potrzeb, wybierzesz idealny hotel z ofertą konferencyjną, który spełni Twoje oczekiwania.

Wyposażenie hotelu

Niemalże podczas każdego wydarzenia organizowanego przez firmy potrzebna jest duża sala konferencyjna, mieszcząca wszystkich uczestników, a niekiedy także media. To pomieszczenie powinno być wyposażone przede wszystkim w rzutnik i projektor lub duży ekran do wyświetlania prezentacji i filmów. Istotna jest także dostępność tablic do wypisania najważniejszych punktów spotkania, a także foteli lub specjalnych podkładek, ułatwiających uczestnikom notowanie.

Jeżeli elementem Twojego wydarzenia jest uroczysty bankiet, duże znaczenie ma dostępność sali bankietowej lub ogrodu, dostosowanego do tego typu przyjęć.

Poziom hotelu – pierwsze wrażenie ma duże znaczenie

Estetyka miejsca, w którym planujesz zorganizować wydarzenie wpływa na ogólną opinię o całym przedsięwzięciu. Wybierając piękny hotel na konferencję, już na samym początku możesz wygenerować pozytywne emocje u gości. Warto także zestawić charakter wydarzenia z samym stylem miejsca. Niewątpliwe hotel w otoczeniu pięknej natury bardziej pasuje do wydarzenia promującego ekologiczne produkty, niż hotel w centrum miasta.

Zwróć także uwagę na dostępność profesjonalnej obsługi hotelowej podczas eventu, a także na możliwość zorganizowania małego poczęstunku w przerwie wydarzenia.

Szczególnie podczas eventów integracyjnych wszyscy uczestnicy powinni zmieścić się w jednym hotelu – dojazdy z innych lokalizacji wiążą się ze stratą czasu. To samo dotyczy także dojazdów na posiłki, które oczywiście powinny być zorganizowane na terenie hotelu.

Atrakcje generują wspaniałe wspomnienia

Zapewne dla każdego organizatora wygenerowanie dobrych wspomnień związanych z wydarzeniam ma bardzo dużą wartość. Ogromny wpływ w tym aspekcie mają dodatkowe atrakcje, które budzą emocje, a odpowiednio dobrane, także integrują.

Może to być kameralny koncert znanego artysty lub pokaz tańce. Świetnie sprawdzą się także (szczególnie podczas wydarzeń dedykowanych kobietom) wizyty w hotelowym spa.

Na przykładzie wydarzeń organizowanych w naszym hotelu możemy stwierdzić, że dużym zainteresowaniem podczas „czasu wolnego” cieszy się hotelowe spa i basen. Ponadto kreatywni organizatorzy firmowych eventów decydują się nietuzinkowe atrakcje, takie jak wspólne rejsy żaglówką po Zalewie Sulejowskim, który znajduje się tuż obok Hotelu Podklasztorze, jazdę konną w pobliskiej stadnie koni czy skoki spadochronowe.

Nasz Hotel Podklasztorze usytuowany jest blisko Warszawy. Zaledwie 2 godziny drogi dzieli mieszkańców stolicy od spokojnego Sulejowa, który jest zarazem pełen atrakcji!