Kluczową kwestia jest wybór odpowiedniego miejsca. Trzeba tu rozróżnić dwie kwestie – miejscowości, w której odbędzie się spotkanie, i placówki, w której będziemy przyjmować naszych gości. Pamiętajmy bowiem, że nawet poza siedzibą firmy to gospodarz konferencji odpowiada za wszelkie uchybienia. Najlepszym wyborem będą więc duże miasta, połączone z resztą kraju dobrze utrzymaną siecią dróg. W tym przypadku warto jednak zdecydować się na placówki położone na ich obrzeżach, by goście uniknęli korków. Godną uwagi alternatywą będzie wybór hotelu położonego w centrum kraju, w okolicach Warszawy i Łodzi – w te miejsca z każdego zakątka Polski jest relatywnie blisko. Organizacja konferencji na przykład nad morzem może skutecznie zniechęcić gości z południa kraju.
Ważną sprawą jest również zapewnienie gościom noclegu w komfortowych warunkach. Konferencje rzadko rozpoczynają się z samego rana, w związku z czym często kończą się późnym popołudniem. A wiele umów biznesowych rodzi się wieczorem, kiedy uczestnicy wydarzenia spotykają się w luźniejszej atmosferze. W związku z tym spora część gości, zwłaszcza tych, którzy jechali na konferencję kilkaset kilometrów, będzie wracać do siebie dopiero następnego dnia. Hotel, w którym organizowana jest konferencja, powinien zatem dysponować odpowiednią liczbą miejsc noclegowych.
Sercem konferencji jest sala, w której przez większość czasu będą przebywać zaproszeni goście. Wszystko musi być w niej dopięte na ostatni guzik – od poprawnie działających mikrofonów, przez klimatyzację, po wygodne krzesła. Nagłośnienie, ekrany czy projektory to sprawa niezbędna przede wszystkim dla organizatorów i prelegentów. Hotele zwykle gwarantują takie wyposażenie, ale przed rozpoczęciem wydarzenia warto własnoręcznie sprawdzić ich działanie. Klimatyzacja i krzesła to kluczowa sprawa dla wygody gości – do tego można dodać smaczny poczęstunek.
Istotną kwestią jest również lokalizacja sali konferencyjnej w samym hotelu. Najlepiej, by była oddalona od sali bankietowej: to pozwoli uniknąć ewentualnych hałasów związanych z równolegle odbywającym się przyjęciem pracowników innej firmy. Co zrobić, gdy obie sale ze sobą sąsiadują? Przed decyzją o wyborze terminu najlepiej upewnić się, że równolegle z naszą konferencją w hotelu nie będzie żadnych imprez okolicznościowych.
Dobre wspomnienia po konferencji zapewnią również dodatkowe atrakcje, które zaproponujemy jej uczestnikom. W cenie jest zwłaszcza relaks – na przykład w basenie lub strefie SPA. Masaże i wypoczynek w jacuzzi będą świetnym ukoronowaniem udanego dnia.
Wszystkie warunki potrzebne do organizacji wydarzeń na najwyższym poziomie spełnia Podklasztorze, które wypracowało sobie renomę również jako hotel konferencyjny. Łódź i Warszawa znajdują się niedaleko – Podklasztorze jest bowiem położone w Sulejowie, niemal w samym centrum kraju. W hotelu znajdziemy świetnie wyposażoną salę konferencyjną i pokoje dla gości, a także odnowioną strefę CistercianSPA. Po dniu pełnym konferencyjnych wystąpień na gości będą tam czekać zabiegi relaksacyjne w wannach z hydromasażem, ale też w grocie śnieżnej czy solnej.
In order to provide services at the highest level, the Website uses cookies saved in the browser's memory. Detailed information about the purpose of their use, including processing of user activity data and advertising personalization, as well as the possibility to change cookie settings, can be found in the Privacy Policy. By clicking ACCEPT ALL, you consent to the use of technologies such as cookies and to the processing by HOTEL PODKLASZTORZE SPÓŁKA AKCYJNA, Władysława Jagiełły 1, 97-330, Sulejów, of your personal data collected on the Internet, such as IP addresses and cookie identifiers, for analytical and marketing purposes (including automated ad targeting, measuring their effectiveness, and processing user data for analytical purposes). You can change cookie settings and detailed consent preferences in .