HB – Śniadanie i obiadokolacja
Ważna 01.09-02.10.2022

 

Strefa wellness ( baseny, jacuzzi, inne atrakcje) otwarta jest codziennie w godzinach 09:00-21:00. 

Łaźnie klasztorne: sauna parowa, sucha oraz leżanki działają od pn. do pt. w godzinach 17:00-21:00, w sb. i ndz. oraz święta w godzinach 10:00-21:00

Monasterium SPA&Wellness otwarte jest od pn. do pt. w godzinach 12.00-21.00 w sobotę i niedzielę od 9.00 do 21.00

Zabiegi Spa najlepiej rezerwować od razu przy rezerwacji pakietu. Wybierz swój ulubiony zabieg i zadzwoń do nas: kom. 696 320 483, 44 610 24 24

Prosimy o informacje o potrzebnych udogodnieniach dla dzieci już w trakcie składania rezerwacji.

Podczas pobytu Najmłodszych Gości przyświeca nam hasło „Dziecko Vip w Hotelu”.

Zdajemy sobie sprawę, że to właśnie potrzeby najmłodszych są najważniejsze i często rzutują na pobyt i samopoczucie rodziców, dlatego jako Hotel Przyjazny Dzieciom przygotowaliśmy liczne udogodnienia dla naszych najmłodszych Gości.

W pokoju hotelowym:

  • łóżeczko dla dziecka (kołderka, pościel, poduszeczka, dodatkowy kocyk)
  • podgrzewacz do butelek
  • przewijak
  • wanienka do kąpieli
  • mata antypoślizgowa
  • nakładka na sedes oraz podest łazienkowy.

Dodatkowo na recepcji dostępny jest termometr bezdotykowy oraz kontakt do lekarza pierwszej pomocy.

Na specjalne życzenie naszych Gości jesteśmy w stanie zorganizować wykwalifikowaną opiekunkę dla dzieci.

.W Restauracji Miód i Wino:

  • dziecięca karta menu przygotowana przez naszego Szefa Kuchni
  • krzesełko dla dzieci
  • jednorazowe śliniaczki
  • plastikowa zastawa i sztućce dla dzieci
  • podgrzewacz i sterylizator (2w1) do butelek i słoiczków
  • zabawki dla dzieci
  • przewijak

 

  • Informacje Praktyczne

Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 15.00 w dniu przyjazdu i kończy o godzinie 11.00 w dniu wyjazdu. Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej w ramach dostępności za dodatkową opłatą.

Parking Hotelowy znajduje się za hotelem około 200 m. Istnieje możliwość podjechania bezpośrednio pod recepcję i wypakowania bagaży.

Niewykorzystanie jakiegokolwiek świadczenia podczas pobytu, jak również jego skrócenie nie powoduje zwrotu pieniędzy.

Dokonując rezerwacji i wpłacając przedpłatę Gość oświadcza, że zapoznał się i akceptuje wszystkie informacje zawarte w opisie pakietu.

Świadczenia zawarte w pakiecie stanowią integralną całość i nie ma możliwości dokonania osobnej wyceny lub zamiany.

  • Dokumenty finansowe

Gdy będą Państwo chcieli otrzymać fakturą VAT  do zamówienia/rezerwacji należy o tym fakcie poinformować nas w trakcie dokonywania rezerwacji. Prosimy o podanie danych na jakie ma być wystawiona faktura wraz z podaniem numeru NIP. Tylko w przypadku umieszczenia przez nas numeru NIP na paragonie będą Państwo mogli otrzymać fakturę VAT. Brak podania numeru NIP w trakcie dokonywania rezerwacji uniemożliwi wystawienie faktury VAT  w późniejszym terminie

 

Ważne informacje